Content

niedziela, 23 sierpnia 2015

Witajcie!

Fotografią cyfrową bawię się od ponad 13 lat. Pierwszym aparatem był HP 320 z 2.1 mega pixelową matrycą co na rok 2002r. było szałem. Mam go jeszcze gdzieś i nawet działa :) 

 W 2009r. grudniu kupiłem pierwszą lustrzankę cyfrową Canon EOS 500d z obiektywem 18-55mm i telezoomem 75-300mm. Po kilku latach zamieniłem go na Sony Alfa A58 i nie żałuję, bo fotografuję nim do dziś... Lustrzanki Sony mają wg. mnie przewagę nad innymi aparatami ze względu na wbudowaną stabilizację w korpus aparatu. Dzięki czemu obiektyw nie są tak drogie. Druga zaleta to świetne obiektywy Minolta z przed ponad 30 lat, które mają naturalne kolory i niesamowitą jakość i trwałość. Sam metal i szkło, a nie tandetny plastyk.



sony alfa

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *